Cílem koordinace marketingových aktivit je vytvořit a realizovat jednotnou střednědobou cca tříletou koncepci marketingu města (společný rámec, image, značka, identita, komunikace k cílovým skupinám, použití nástrojů atd.).
Koordinace marketingových aktivit města má za cíl vytvořit jednotnou tříletou marketingovou koncepci a nastavit efektivní procesy pro její realizaci. Strategie se zaměřuje na definování priorit a témat, která nejvíce přispějí k budování pozitivní image města ve spolupráci s klíčovými partnery.
Dalšími cíli je nastavit funkční procesy pro realizaci koncepčního marketingu města (pověřit konkrétní odbor / subjekt / organizaci agendou strategického marketingu), přizpůsobit personální a organizační zajištění a procesy k dosažení marketingových cílů ve spolupráci s klíčovými partnery (např. Moravskoslezský kraj, univerzity a další), stanovit prioritní témata z pohledu komunikace, která nejvíce přispějí k lepší image.
Marketingová strategie musí definovat, která ze všech témat a priorit ve strategii rozvoje jsou důležitější pro image města.
Aktuální stav
Strategické marketingové aktivity jsou průběžně realizovány.
Umístění projektu
Zpracovatelé
- Statutární město Ostrava
Garanti
- Jan Dohnal Primátor
- Lucie Baránková Vilamová náměstkyně pro strategický rozvoj a kultury