Přeskočit na obsah
Koordinace marketingových aktivit města má za cíl vytvořit jednotnou tříletou marketingovou koncepci a nastavit efektivní procesy pro její realizaci. Strategie se zaměřuje na definování priorit a témat, která nejvíce přispějí k budování pozitivní image města ve spolupráci s klíčovými partnery.

Cílem koordinace marketingových aktivit je vytvořit a realizovat jednotnou střednědobou cca tříletou koncepci marketingu města (společný rámec, image, značka, identita, komunikace k cílovým skupinám, použití nástrojů atd.).

Dalšími cíli je nastavit funkční procesy pro realizaci koncepčního marketingu města (pověřit konkrétní odbor / subjekt / organizaci agendou strategického marketingu), přizpůsobit personální a organizační zajištění a procesy k dosažení marketingových cílů ve spolupráci s klíčovými partnery (např. Moravskoslezský kraj, univerzity a další), stanovit prioritní témata z pohledu komunikace, která nejvíce přispějí k lepší image.

Marketingová strategie musí definovat, která ze všech témat a priorit ve strategii rozvoje jsou důležitější pro image města.

Aktuální stav

Strategické marketingové aktivity jsou průběžně realizovány.

Umístění projektu

Seznam projektů

Zpracovatelé

  • Statutární město Ostrava

Garanti

  • Jan Dohnal Primátor
  • Hana Tichánková náměstkyně pro strategický rozvoj, územní plánování a stavební řád

    Kontaktujte nás




    zpracováním osobních údajů

    https://fajnova.cz/projekt/koordinace-strategickych-marketingovych-aktivit